Moda isi asuma un rol imens in expunerea imaginilor vizuale ale unui individ! In sectorul vestimentar, exista cateva companii care au reusit sa-si creeze o identitate unica. In functie de starea actuala a marcilor, este pregatita o lista cu Top 10 branduri de imbracaminte care domina lumea.
Louis Vuitton
Louis Vuitton este una dintre cele mai importante marci internationale de moda din lume, cunoscuta si pentru realizarea de articole din piele, pentru confectii, pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari de soare si chiar si carti.
Zara
Zara este un brand de moda spaniol, dezvoltat de Amancio Ortega si Rosalía Mera in 1975. Este liderul marcii grupului Inditex. Produce peste 450 de milioane de articole pe an.
Hermes
Este cunoscut pentru piele, parfumerie, bijuterii, ceasuri, accesorii. Veniturile acestui brand sunt foarte mari, aflandu-se, insa, in urma marcii Vuitton.
Gucci
Gucci este un brand italian de moda. Guccio Gucci a fost fondatorul marcii, in 1921. Marca este cunoscuta pentru produsele din piele si hainele scumpe, de lux.
Channel
Channel este un brand francez de moda, care a fost initial fondat de Coco Chanel. Marca este specializata in haine gata pentru uz, articole de lux si accesorii de moda.
Prada
Se specializeaza in genti de zi cu zi, genti de mana din piele, accesorii de calatorie, incaltaminte, parfumuri si alte accesorii de moda. Originalitatea i-a transformat intr-una dintre cele mai influente case de moda si a devenit un simbol al statutului social in anii 1990.
Armani
Cei de la Armani fabrica articole din piele, pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari, cosmetice si obiecte de interior. Este una dintre cele mai costisitoare firme din lume.
Burberry
Brandul Burberry este cunoscut pentru blanuri, imbracaminte de zi cu zi, accesorii de moda, parfumuri, ochelari de soare si produse cosmetice.
Fendi
Fendi este o casa de productie italiana, de imbracaminte, cunoscuta pentru producerea de blanuri, pantofi, parfumuri, ochelari, ceasuri si accesorii.
H&M
H&M, sau Hennes & Mauritz) este al doilea cel mai mare retailer de imbracaminte la nivel mondial si are aproximativ 1.500 de magazine in foarte multe tari.