Solutii de gestionare a relatiilor cu clientii

CRM sau Customer Relationship Management sau gestionarea relatiilor cu clientii, este un termen care se refera la practicile, strategiile si tehnologiile pe care companiile le utilizeaza pentru a gestiona si analiza interactiunile si datele clientilor pe tot parcursul ciclului de viata al clientilor, cu scopul de a imbunatati relatiile cu clientii si de a contribui la mentinerea lor.

Un sistem software CRM compileaza date despre clienti pe diferite canale care ar putea include site-ul companiei, telefon, chat, live, corespondenta directa, materiale de marketing si social media. Sistemele CRM pot oferi, de asemenea, informatii despre clienti cu privire la istoricul achizitiilor, preferintele de cumparare si preocupari.

La cel mai inalt nivel, software-ul CRM stocheaza informatiile si documentele clientilor intr-o singura baza de date CRM, astfel incat utilizatorii sa le poata gestiona mai usor. In timp, sistemelor CRM le-au fost adaugate functii suplimentare pentru a deveni si mai utile. Unele dintre aceste functii includ inregistrarea diverselor interactiuni ale clientilor prin e-mail, telefon, social media sau alte canale, oferind managerilor posibilitatea de a urmari performanta si productivitatea pe baza informatiilor inregistrate in sistem.

Instrumentele CRM sunt foarte utile in activitati de marketing. Cu ajutorul lor se planifica, organizeaza, gestioneaza si masoara activitatile de marketing din cadrul companiei. Tot cu ajutorul CRM se bugeteaza campanii de marketing, se analizeaza listele cu clienti sau se analizeaza rezultatele actiunilor de promovare.

Pe de alta parte, un soft CRM poate imbunatati procesul de vanzare si creste numarul contractelor incheiate pe tot parcursul anului sau doar in anumite perioade. Prin utilizarea instrumentelor de automatizare a fortei de vanzare, se urmaresc interactiunile clientilor si se automatizeaza anumite functii de afaceri ale ciclului de vazari care sunt necesare pentru urmarirea potentialilor clienti si atragerea de alti noi clienti.

Un soft CRM poate functiona si ca instrument de service si suport in ceea ce priveste organizarea eficienta a activitatilor in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor oferite clientilor. Toate feedback-urile si solicitarile clientilor sunt centralizate, fapt care ajuta reprezentantii companiei sa tina cont de ele intr-un mod eficient.

Software retail | Attosoft.ro

Daca doriti proiecte indraznete si aveti nevoie de gestionarea resurselor, optimizarea bugetului, dar si o analiza a rezultatelor in urma implementarii lor, un software CRM este tot ce aveti nevoie. Accesati https://attosoft.ro/ si solicitati solutia potrivita profilului dumneavoastra. Indiferent ca aveti nevoie de un simplu software retail sau solutii mai complicate pentru a face afacerea sa mearga, echipa Atto Soft are instrumentele potrivite pentru a programa succesul si in cazul dumneavoastra!

Show Comments

Comments are closed.