Agresivitatea la copii: cum se poate educa un astfel de comportament?

Agresivitatea la copii este o problema des intalnita, in special, in primii ani de viata, iar parintii nu trebuie sa isi faca probleme serioase avand in vedere ca acest comportament nu este unul singural. Cu toate acestea, parintii au rol important in a-i face pe cei mici sa inteleaga ce e bine si ce nu, ce au voie sa faca si ce nu au voie.

Cum ar trebui abordata agresivitatea la copii?

Nu exista un profil tipic al unui copil care manifesta acte violente fata de parinti sau fata de cei din jur. De regula, copiii intre 1-2 ani sunt instinctuali, iar atunci cand vor ceva si sunt frustrati, plang, tipa si au tendinta de a lovi. In aceste momente, rolul parintelui este acela de a-l ajuta pe cel mic sa inteleaga care sunt limitele este clare.

Unii parinti tind sa minimalizeze acest comportament si, in consecinta, nu stabilesc o limita. Problema este ca, pentru multi, copilul este mic si dragut, iar o astfel de manifestare nu doare foarte mult asa ca ei nu spun multe si nici nu se arata deranjati de aceasta atitudine, comportament total eronat.

In cele din urma, ceea ce ar fi trebuit sa fie doar un impuls natural si trecator se transforma in lovituri din ce in ce mai violente si frecvente incepand cu varsta de 3 ani. Si de aceasta data, exista un profil tipic al parintelui in cauza: cliseul unei societati sexiste, in care mamele sufera din cauza agresivitatii. In general, acestea sunt mamele carora le este greu sa spuna „ nu ” sau mamele singure care sunt oarecum coplesite de situatie sau femei care in copilarie nu stiau sa se afirme pentru ca aveau un frate mai mare sau un tata care le agresa.

Parintii nu ar trebui sa accepte totul de la copilul lor. Mai mult, la prima incercare, chiar si atunci cand este doar un nou-nascut, trebuie sa se arate dezacordul pentru ca exista riscul ca situatia sa se deterioreze pe masura ce creste. De indata ce copilul incepe sa atace corpul – fie prin tragerea parului, muscarea sanului in timpul alaptarii trebuie stabilite niste limite. Pentru asta, este indicat ca parintii sa-l ajute pe copil sa se calmeze si sa asocieze gestul facut cu un cuvant restrictiv.

Avantajele utilizarii unui soft de gestiune magazin

Pentru succesul unui magazin, este nevoie de o multime de oameni care sa gestioneze desfasurarea corecta si profitabila a activitatii sau de un singur soft de gestiune magazin. Pentru a conduce un magazin sau mai mult, un lant de magazine, exista in spate un efort urias cu scopul de a tine pasul cu toate procedurile necesare desfasurarii activitatii intr-un mod eficient.

In acest sens, AttoSoft.ro recomanda ca pentru imbunatatirea activitatii, antreprenorii din domeniul comertului sa apeleze la un program pentru vanzare si gestiune magazin. Schimbarile in bine se vor observa de indata, iar una dintre acestea va fi in legatura cu relatia client-magazin.

Motive pentru care trebuie utilizat un soft gestiune magazin

Un proces dificil al activitatii magazinelor este gestionarea stocurilor. In acest sens, profesionistii recomanda solutii ERP in optimizarea stocurilor. Asadar, cantitatea de marfa disponibila, stocurile aflate pe final sau necesitatea aprovizionarii sunt doar cateva dintre aspectele semnalate de aplicatie.

Tot in sensul imbunatatirii relatiei cu clientii trebuie utilizata o aplicate de acest fel, care genereaza sesiuni de promotii si creeaza un stoc variat de produse, pentru a satisface cererea si a pastra consumatorii existenti.

Pentru o buna desfasurare a afacerii, este importanta si relationarea eficienta cu angajatii. Sarcinile personalului unui magazin sunt diverse si foarte solicitante. In acest sens, este de mare ajutor un software inteligent care automatizeaza inventarele, rapoartele, informatiile despre marfa sau schimbarile preturilor.

Soft de gestiune magazin | Solutii ERP |  AttoSoft.ro

solutii ERP

In timp ce un sistem specializat se ocupa de toate activitatile magazinului ce permit a fi automatizate, angajatii se pot asigura ca marfa este asezata in ordine la raft si pot servi clientii la timp.

Avand in vedere totalitatea datelor inregistrate in aplicatie, antreprenorii le pot transmite catre superiori sau contabili fara a fi nevoie de vizita constanta a reprezentantilor responsabili in magazin sau chiar de deplasarea unui angajat. Asadar, pot fi verificate bonurile fiscale, vanzarile, preturile si altele asemenea.

In plus, aplicatia este simplu de folosit. Doar urmand etapele de baza oferite de specialisti aplicatia va instala o interfata standard utilizata de totalitatea afacerilor din comert.